מהו אומן חושים-מנטליסט?

מנטליזם הוא בידור שמשתמש באלמנטים של קסם, הצעה, פסיכולוגיה, כיוון מוטעה ומופע כדי ליצור מעשה מרתק שמושך קהל.

מנטליסטיקה נהוגה עוד מימי קדם. קוסמים אגדיים היו מאמינים להיות מסוגלים לבצע מעשים כגון טלקינזיס וטלפתיה בקלות.

באילו טכניקות משתמש המנטליסט?

מנטליזם הוא ענף של קסם המשתמש בדקויות פסיכולוגיות ובהיפנוזה (הצעה) כדי להדגים יכולות נפשיות כגון קריאת מחשבות, ראיית הנולד וראיית ראייה. למרות שזה כבר סביב במשך מאות שנים,זה רק הפך פופולרי נרחב במהלך 1800.

מנטליסטים מבדרים את הקהל שלהם עם אשליות מדהימות וכוחות נפשיים מרשימים. הם משלבים קסמים קלאסיים כמו ניסור אנשים לשניים עם קטעים המוקדשים להישגים קוגניטיביים כמו קריאת מחשבות.

מנטליסטים משתמשים בטריקים שונים כדי להטעות את הקהל להאמין שהם ראו משהו שהם לא ראו. כיוון מוטעה הוא היבט חיוני במנטליזם, ועוזר להם להימנע מלהראות את השיטה האמיתית שלהם לביצוע טריק.

טכניקה אחרת, הנקראת קריאה קרה, משמשת כדי להטעות את הקהל להאמין שמנטליסט יכול לקרוא את מחשבותיו. זה כרוך בתשומת לב רבה למה שמישהו אומר ואז לחזור על זה כאילו הוא כבר יודע את זה.

מנטליסטים רבים משתמשים בטכניקה המכונה 'משתף הפעולה', שהיא דרך יעילה לאסוף מידע אישי רגיש שרק האדם המתייעץ יודע עליו. מידע זה עשוי לכלול שמות והוא נעשה בדרך כלל באמצעות טכניקות מיוחדות כמו תקשורת מקודדת מורס כדי לתת את האשליה שיש להם גישה למוחות.

איך מנטליסטים מנחשים מספרים?

מנטליסטים מנסים לנחש מספרים באמצעות טכניקות שונות. אלה עשויים לכלול כיוון מוטעה, עדינות פסיכולוגית, היפנוזה (הצעה), קריאה קרה וראוותנות.

אחת הדרכים היא שקבוצת אנשים תחשוב על מספר בין 1 ל -10 במוחם. ברגע שהם עושים זאת, המנטליסט יכול להפוך את המספר הזה במוחו-ליצור מספר חדש לגמרי שכולם יאמינו שהוא מה שהם חשבו עליו במקור.

המנטליסטים גם לנצל חישובים מתמטיים פשוטים לנחש מספרים. פעולה זו עלולה לגרום להם להאמין שהם יודעים את מספר הזיהוי האישי שלך, קוד כניסה או אפילו מספר טלפון.

הישג זה של מנטליזם דורש תרגול רב. אם אתה רוצה לחדד את המיומנות הזו, מנטליזם מאסטר מציע קורס מצוין בה.

דרך נוספת שמנטליסט יכול לנחש את המספר שלך היא דרך תחבולת הקשת. זה כולל לשאול מישהו סדרה של שאלות לכאורה לא קשורות, ואז, כאשר הם עונים עליהן בכנות, המנטליסט יגלה משהו מפתיע לגבי האישיות או העבר שלהם.

האם מנטליסטים יכולים להפנט?

למנטליסטים יש את אחד הכלים הגדולים בארסנל שלהם: פענוח שפת גוף. היכולת הזו מאפשרת להם לזהות מחוות לא רצוניות והבעות פנים ולהשתמש בהן לטיפול בקהל-משהו שניתן לרכוש לאורך זמן באמצעות תרגול. מיומנות פענוח זו היא הליבה של רוב ההופעות שלהם ואחד היתרונות הגדולים ביותר שיש להם.

יתר על כן, יש להם שליטה על כיוון מוטעה והסחת דעת. טקטיקה זו מאפשרת להם למקד את תשומת הלב של הקהל שלהם על דבר אחד תוך הסטה אותם הרחק אחר.

הם עשויים אפילו להשתמש בכוח זה כדי לגרום למישהו לשכוח את שמו או יום נישואין מיוחד! סוגים אלה של טריקים הם דרך מצוינת לבנות קרבה עם הקהל שלך, תוך הוספת קצת תבלין ודרמה.

עם זאת, חשוב לזכור כי היפנוזה לא עובד על כולם; זה דורש מסירות, תרגול והדרכה כדי להיות בקיאים בזה.

מנטליסטים יכולים להפנט אנשים, אך רק אם הם מוכנים לעבור את התהליך. כדי להפנט מישהו בהצלחה, עליו להיות רגוע ולסמוך על התהליך. יתר על כן, עליהם להתמקד במילים או בצלילים הקשורים להיפנוזה על מנת לוותר על השליטה במוחם.