בואו לחוות את הקסם של קולנוע 360

האם אתה מוכן לצעוד אל העתיד של חוויות קולנועיות? לשקוע בעולם שעטוף כולו במצגים חזותיים מלאי חיים ובנופים קוליים מדהימים? בעודנו נכנסים לתחום פתרונות הבידור הסוחפים והחדשניים, איננו יכולים להתעלם מהצעה אחת שעומדת בשיא ההתקדמות – Cinema Dome360.

זו לא רק צפייה פסיבית בסרט. זו הזמנה להיות חלק מהסיפור, ללכת לאיבוד בתוך היופי, הריגוש והקסם שרק כיפת קולנוע ניידת 360 יכול לספק.

כיצד להיסחף לתוך חוויית Cinema Dome 360?

כיפת קולנוע ניידת 360 חולל מהפכה באופן שבו אנו צורכים מדיה. כיפת קולנוע ניידת זו לוקחת את הבידור לרמה אחרת, ומציעה חוויית צפייה ייחודית, חדשנית ויוקרתית. עם הטכנולוגיה החדשה של FULLDOME.PRO, כל צופה זוכה לחוויית מסך מלא ששובה וסוחפת אותו לתוך עולם הסרט.

דמיינו שאתם לא רק צופים בסרט, אלא הופכים לחלק ממנו. האופי הסוחף של הכיפה מספק תצוגה של 360 מעלות, והופך את המסך המסורתי ליקום תוסס ורחב ידיים. מה שמשדרג עוד יותר את המסע הקולנועי הוא מקומות הישיבה הנוחים. הכיפה שאורכה 12 מטרים מספקת מספיק מקום ל-100 אנשים להתמקם בה בנוחות, בעוד שהכיפה שאורכה 7 מטרים יכולה לספק קבוצה אינטימית של 20 איש. שני הגדלים מבטיחים חוויה סוחפת זהה, יוצאת דופן.

היכנסו ל-Cinema Dome360 והתכוננו לחקור את הפסגות של הקולנוע המודרני כפי שלא עשיתם מעולם.

משנים אירועים עם Cinema Dome 360 Video Dome

דמיינו שאתם נכנסים לאירוע חברה, פסטיבל מוזיקה או הקרנת בכורה של סרט, ומקבלים את פניכם בכיפה מתנשאת שמבטיחה חוויה קולנועית מרתקת. זהו הכוח הפוטנציאלי של כיפת קולנוע ניידת עם הקרנת וידאו של 360 מעלות, הכיפה הופכת אירועים רגילים לחוויות קולנועיות סוחפות שהקהל לעולם לא ישכח.

Cinema Dome 360 אינו מוגבל לסוג אחד של אירוע. בין אם מדובר במצגת עסקית, מופע ויזואלי מדהים בקונצרט או מצגת מדעית מרתקת בכנס, למתקן חדשני זה יש את היכולת לקחת אותו צעד אחד קדימה. התצוגה הקולנועית בקנה מידה מלא בשילוב עם הקרנה של 360 מעלות יכולה לרתק את הקהל ולהותיר אותו ביראת כבוד. יתר על כן, כל אלה מתאפשרים בצורה חלקה ומקצועית עם מערכת מדיה עם הטכנולוגיה החדשה. ואכן, כשמדובר בשינוי אירועים, כיפת הווידאו קולנוע ניידת 360 משנה את כללי המשחק ללא תחרות.

שרת המדיה עם הטכנולוגיה החדשה: משחררים את הפוטנציאל של קולנוע 360

הפוטנציאל של Cinema Dome360 ממומש במלואו עם השילוב של שרת המדיה של FULLDOME.PRO. מערכת חדשנית זו משפרת את חוויית הצופה על ידי מיזוג חזותיים עוצרי נשימה עם צליל עוטף, ויוצרת מחזה סוחף שהוא בעת ובעונה אחת שובה לב ומעורר יראת כבוד. מסעדות, בתי מלון ומקומות אירועים אחרים יכולים למנף את כיפת קולנוע ניידת 360 כדי לספק חוויה בלתי נשכחת ללקוחותיהם, הודות לאינטגרציה החלקה והממשק הידידותי למשתמש של מערכת המדיה עם הטכנולוגיה החדשה.

שרת המדיה FULLDOME.PRO מפיח חיים בכיפת קולנוע ניידת 360 ומבטל את הגבולות בין הצופה לחוויה הווירטואלית. הוא משלב הדמיות גרפיות בחדות גבוהה עם שמע מהונדס בקפידה, ויוצר חוויית קולנוע רב-חושית שהופכת כל אירוע למחזה מרהיב. הממשק הידידותי למשתמש והפונקציונליות הפשוטה הופכים את ההתקנה לקלה, ומעניקים למשתמשים עוצמה ושליטה מלאים.

היתרונות של שימוש במערכת עם הטכנולוגיה החדשה של Cinema Dome 360 הם אינספור, אבל הכי חשוב, זה הופך כל אירוע סוחף ובלתי נשכח. באמת, האפשרות לחוות את הקסם של סינמה 360 היא עכשיו מציאות עם מערכת שרת המדיה FullDome.pro.

נוחות חסרת תקדים: ליהנות מסרטים בכיפת קולנוע ניידת 360

בואו לחוות את ההגדרה החדשה של נוחות עם סרטים בכיפת קולנוע ניידת 360. המרחב וסידור הישיבה ללא תחרות מבטיחים כי עד 100 מבקרים יוכלו ליהנות מחוויה קולנועית סוחפת בתוך הכיפה שגובהה 12 מטרים, בעוד שקהל קטן יותר של 20 יכול להתפנק בגבולות כיפה בגובה 7 מטרים. בכל מקרה, האורחים התברכו בשפע של מרחב וקווי ראייה אופטימליים לתצוגה במסך מלא.

סאונדסקייפ באיכות גבוהה

יורשת את היתרונות של מערכת שמע איכותית המעשירה בקול את החוויה הסוחפת, ומבטיחה שכל צליל, תו או דיאלוג לא רק יישמע, אלא גם יורגש היטב. מערכת הסראונד מרחיבה את המחזה החזותי ב-360 מעלות לתחום השמיעתי, ועוטפת את הקהל בפקעת של גירויים חושיים.

האווירה הסוחפת של Cinema Dome 360 היא מחווה לא רק לכוחן של פריצות דרך חזותיות, כגון מערכת המדיה עם הטכנולוגיה החדשה, אלא גם להשפעה הטרנספורמטיבית של סביבה פיזית מתוכננת היטב. כשהמילה האחרונה יורדת, אנו מפצירים בכם לחוות את הקסם של סינמה 360 עם כיפת קולנוע ניידת.

לפרטים נוספים לחצו כאן >> https://cinemadome.co.il/%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%A2-360/