אם אתם מתכננים לקיים כנס וירטואלי, יש הרבה דברים שאתם חייבים לדעת על הייצור שלו. בעבר, כנסים פנים אל פנים הסתמכו על צוות AV כדי לספק מצגות ולטפל בכל ההיבטים הטכניים. אבל היום, הפקת כנסים וירטואליות היא משחק אחר לגמרי. ההפקה כוללת הכל מסרטונים מוקלטים מראש ועד ניהול איכות וניהול כנס וירטואלי. במאמר זה נדון בכמה מן ההיבטים החשובים שיש לדון בהם לפני הפקת ועידה וירטואלית. ‏

ראשית, הפקת וידאו חיונית להצלחת כנס וירטואלי. ייצור באיכות גבוהה משפר את החוויה הכוללת עבור המשתתפים וגם עבור המארח. וידאו הזרמה באיכות גבוהה הוא חיוני כדי להבטיח שמשתתפים להישאר ממוקדים ועוסקים. אם המצגת של הדובר אינה מוארת היטב, למשל, זה יהיה רק פודקאסט. הפקת כנסים וירטואלים חייבת להיות בעלת איכות וידאו עליונה. טעויות טכניות יכולות לגרום לצופים לכוון החוצה.

למפיק אירועים וירטואליים יש את הידע והניסיון הנחוצים כדי לייצר פגישה מקוונת איכותית. הם יפעלו כמדריכים וצוות הגיבוי שלך, עושים צרות ומתכוננים לכל אתגר טכני בלתי צפוי שעלול להתעורר. שכירת מפיק ועידה וירטואלי תחסל כל דאגה שתהיה לך בעת ההכנות לפגישה מקוונת. על ידי שכירת מפיק אירועים וירטואליים מקצועי, תוכל להבטיח את הפגישה האיכותית ביותר, המקצועית ביותר האפשרית.

חשוב גם להתאמן לפני אירוע חי, שיאפשר לכם לזהות כל בעיה טכנית שיכולה להשפיע על הייצור עצמו. בחן את איכות הקול, את סדר השקופיות, ואת מיקום הקהל לפני האירוע החי. כמו כן, זכרו כי וידאו מגורען הוא לא מקצועי ולא יתקבל בשידור חי, כך רמקולים צריכים להשקיע במצלמת אינטרנט איכותית ומיקרופון להצגות שלהם. חלק מהפגישות עשויות להפיק תועלת מגרפיקה מותאמת אישית וסרטוני וידאו קיימים, ועל המנחים לוודא שלמשתתפיהם יש חיבור אינטרנט אמין.

אירועים וירטואליים צריכים להיות חצי מהאורך של אירוע פנים אל פנים. אם אפשר, אתה צריך לכוון לשעתיים עד שלוש שעות ביום. משך האירועים הווירטואליים צריך להיות קצר יותר מאשר משך הזמן של סרט אהוב. חשוב גם לשקול תמיכה טכנית באירוע הווירטואלי, שכן תמיכה טכנית ירודה עלולה להרוס את החוויה ולצמצם את ההשפעה וההתנגשות הכוללת של הקהל. למרבה המזל, יש אפשרויות רבות כשמדובר בהפקת אירועים וירטואליים.

בנוסף להכנות לכנס וירטואלי, עליך גם ליצור רשימת שאלות. שאל את עצמך אם אתה רוצה להשתתף או לא. אם לא, הגיע הזמן להתחיל לחשוב אם אתה יכול להתמודד עם העבודה. ברגע שאתה יודע מה אתה רוצה להשיג ואיך לעשות את זה, אתה יכול ליצור את מצגת הכנס המושלמת. זו התחלה נהדרת לוועידה וירטואלית מוצלחת! ואל תשכח לחלוק את הרעיונות שלך עם הצוות שלך.

למרבה המזל, חברות רבות פיתחו פתרונות לרבים מאתגרים אלה. חברת Altspactive VR, פלטפורמה חברתית המארחת אירועים, פיתחה שני לוחות שנה הנגישים דרך אתרים ומכשירי אוקולוס. מערכת לוח השנה של אוקולוס מרחיבה עוד יותר את הגעתם. ככזה, חשוב לשקול את הביצועים והיכולות של הפלטפורמה בעת תכנון כנסים וירטואליות. עליך גם להיות מודע לסיכונים הכרוכים בשידור חי.

בין אם תחליט לקיים אירוע וירטואלי חי או כנס וירטואלי, חייב להיות לך תקציב שיתאים לאיכות שלו. על פי סקר שנערך לאחרונה, נכונותו של המשיב הממוצע להוציא 15k $ USD או יותר עלתה ב-70%. כמעט רבעון אחד של משיבים נופלים לקטגוריה זו, לעומת 14% לפני פחות משנה. למרות האתגרים, כנסים וירטואליות יכולות להיות הזדמנות נהדרת לעסקים שלך.

צוות הפקה חיוני לכנס וירטואלי. צוות ההפקה שלה יתאם דיבור וכישרון, יקבע פגישות עם בעלי עניין מרכזיים ויבטיח את הצלחת האירוע. מפיקי ועידה וירטואלית גם יספקו רעיונות כיצד לעסוק עם נותני חסות ואירועים מיוחדים, ויכשירו את המשתתפים כיצד לעשות זאת בעולם וירטואלי. הכנס הווירטואלי היא גיבוי מצוין לאירועים פנים-אל-פנים ויש לשקול זאת. אז, איך אתה בוחר את מפיק הכנס הווירטואלי הנכון?