כיצד לתכנן אירוע עם מערכת הגברה מתאימה? ‏

כאשר מתכננים אירוע חי, מגברי כוח ימלאו תפקיד מכריע. ציוד זה מאפשר אות שמע ממיקרופון למלא אולם קונצרטים שלם. הם מגיעים במגוון צורות וגדלים, ויכולים להעביר בין כמה מאות ואט לכמה אלפי ואט.

סוג ציוד השמע שאתה צריך לאירוע שלך יהיה תלוי בתקציב שלך, בגודל שלך ובסוג האירוע שאתה מארח. אתם יכולים לבחור בטכנולוגיה חדשנית, סאונד ישן, או שילוב של כל השלושה. מערכת סאונד מקצועית תתאים לאירוע, אבל יש כמה דברים שאתה צריך לדעת על מערכות שמע לפני שאתה שוכר אחד.

בין אם אתם מתכננים אירוע ארגוני או חגיגה חברתית, מערכת סאונד חיונית להצלחת האירוע. היא מאפשרת לאורחים לשמוע את הרמקולים ולתקשר עם מאמנים. המערכות הטובות ביותר יתוכננו במיוחד עבור החלל וינצלו את מלוא האקוסטיקה באזור. הם גם יהיו מאוזנים כדי להבטיח שאין רעש רקע שמפריע לאיכות הקול.

מהנדסי שמע ודאי מכירים את המקום ואת צורכי מארגן האירוע. אתה רוצה לבחור חברה שמבינה את הצרכים שלך, היא יצירתית, ויש לה ניסיון בצרות. אתה צריך להתייעץ עם מקום האירוע מוקדם ככל האפשר כדי להבטיח כי הצליל יהיה מתאים לאירוע שלך.

גודל המקום ומספר הנוכחים הם שני גורמים עיקריים שיש לשקול בעת בחירת מערכת שמע. מקום קטן יותר בפנים יצטרך מערכת סאונד פחות חזקה. אולם חיצוני גדול, לעומת זאת, ידרוש מערכת סאונד בעלת עוצמת קול גבוהה יותר. מערכת כריזה היא הטובה ביותר עבור מצבים אלה.

המטרה העיקרית של מערכת קול היא לגרום לאירוע להישמע לכל הנוכחים. זה אומר שהוא צריך להיות חזק מספיק כדי להגיע לכולם. כדאי שתשקול להוסיף רמקולים נוספים אם המקום שלך מספיק גדול. וכמובן, תצטרך לשקול את המיקום של הדוברים.

מערכת קול מתאימה לאירוע אינה צריכה להיות מסובכת – היא פשוט דורשת את הכלים הנכונים. כאשר מתכננים קבלת פנים לחתונה, אתה רוצה את הצליל להיות ברור ומאוזן. לבן זה אידיאלי. אתה יכול אפילו לבחור מערכי עמודות מונעות סוללה אם אתה מתכנן קליטה מרחוק. בעוד צליל בסוף נמוך הוא לא חשוב באותה מידה בחתונה, בהירות היא.

צגים באוזן הם פופולריים יותר ויותר עבור מופעי סיור גדולים. התקנים אלה מפחיתים את משוב השמע, שבדרך כלל נגרם על ידי השתקפות הקיר האחורי, ומגבירים את בהירות תערובת הבית הקדמי. מערכות חיזוק קול נמצאות בשימוש נרחב עבור סוגים שונים של אירועים, ולמערכות שונות יש אתגרים שונים. אתה יכול למצוא מערך של צגים באיכות גבוהה, רמקולים, ומגברי כוח לאירוע שלך. הם קלים לשימוש ולספק את הצליל בהירות שאתה צריך.

פרטים נוספים: הגברה לאירועים: PRO SOUND