מה הטעם של פרנט ברנקה? ‏

פרנט בראנקה הוא אמארו מריר, סוג של רוח איטלקית. הוא עשוי מתערובת של תבלינים ועשבי תיבול, אשר סוג זה משתנה בהתאם למותג. העשבים והתבלינים הנפוצים ביותר המשמשים להכנת פרנט הם קמומיל, קרדום, אלוורה, ריבס וזעפרן. הבסיס הוא רוחות ענבים מזוקקות.

הטעם המר של פרנט-ברנקה הוא תוצאה של תערובת יוצאת דופן של 27 עשבים. המתכון הזה שמור היטב ונבנה על ידי ניקולו ברנקה, נשיא פרנט-ברנקה. למשקה כתוצאה מכך יש טעם מורכב ולפעמים מרפא. הליקר יכול להיות די ממכר. לתוצאות הטובות ביותר, תן לו לשבת על הלשון שלך לכמה דקות לפני לוגם אותו. זה ייתן לצמחי המרפא להתעורר לחיים בפה שלך.

לעיתים קרובות פרנה-ברנקה מתפרשת לא נכון כסוג של משקאות חריפים, ולעתים קרובות היא מוטעית כקטגוריה. אבל, שני המונחים אינם ניתנים להחלפה. המונח ”פרנה” הוא למעשה כינוי לסגנון של משקה, בעוד שהשם ”ברנקה” מתייחס למותג של המשקה. האחרון נפוץ יותר והוא פופולרי יותר באזורים מסוימים.

שמו מתייחס למטבע אתגר ששימש את הצבא האמריקאי. סגן עשיר הזמין מדליוני ארד וכיסים לטייסת שלו. הגברים בטייסת החליטו שהם ישאירו את המטבעות עליהם כל הזמן. הכינוי נבע מהעובדה שהמדליונים הוחזקו על האדם כל הזמן. מלבד ההשפעה הרפואית שלו, פרנט-ברנקה הוא משקה נהדר ללילה על העיר.

פרנט בראנקה הייתה ידועה במקור כמוצר רפואי. טעמו המר הפך אותו למשקה המושלם עבור אפריטיפים. המר היה פופולרי במיוחד בעיר סן פרנסיסקו שבקליפורניה, הידועה באוכלוסייתה האיטלקית וחוקי האלכוהול הרופפים. כיום היא המרה הפופולרית ביותר במדינה, וסן פרנסיסקו צורכת 35 אחוז מהאספקה העולמית. זה הופך את זה למשקה אידיאלי למסיבות, או בכל זמן.

בעוד שמו של אפריטיף הוא תיאורי, המשקה אינו משקה. זהו עיכול, שלרוב משולב עם סודה או נוזל אחר ליצירת משקאות מורכבים יותר. בשנות ה-20 של המאה ה-20, ברמנית ארגנטינאית בשם אדה קולמן יצרה קוקטייל שהכיל זרע של ריבס, שהפך לטעם האייקוני של פרנט-ברנקה. המתכון לקוקטייל זה פורסם לראשונה בשנת 1845 והתפתח במהלך השנים.

בעוד שהשם ”פרנט ברנקה” מעורר סגנון מסוים של משקה אלכוהולי, הוא הפך לשם נרדף לכל הקטגוריה של ליקר פרנט. הגרסה האיטלקית היא מותג עם טעם ברור, וקשה למצוא אחד שלא. זהו ליקר מריר השוקל 39% ABV ונחשב לקלאסיקה של האפריטיף האיטלקי.

שלא כמו אפריטיפים מסוימים, פרנט בראנקה הוא המשקה האלכוהולי היחיד שנבנה כולו ממרכיבים טבעיים. שמו של ד "ר פרנה, דמות בדיונית שהומצאה על ידי ברנקה, הוא מיתוס. למרות שמו, המשקה מכיל 27 מרכיבים טבעיים שונים, כולל אלוורה פרוקס, ג 'נטיאן, ריבס סיני, קמומיל ושמן מנטה.

פרנט ברנקה הוא סוג של ליקר המתחיל עם בסיס של רוח מזוקקת ומוסיף טעמים וממתיקים כדי לשפר את טעמו. הוא עשוי מתערובת של בוטנים וגרגרים, והוא עשוי להיות שיכור מסודר או במשקאות מעורבים. המרירות שלו הופכת אותו למשקה מועדף למי שיש לו שן מתוקה. הטעם קצת חמוץ, אבל המרירות לא נעימה בכלל.

האמארו הוא משקה מר עם ניחוח עשיר וארעי של עשבי תיבול טריים ותפוזים מיובשים. זו בחירה מצוינת לתרופת הנגאובר. אומנם זהו משקה אלכוהולי פופולרי, אך הוא אינו ידוע כגורם הנגאובר, אך יש לו טעם מר וטעים. זה בגלל שהאמרו הוא משקה חזק וכהה. זה יכול להיות מסוכן אם מעורבבים עם אלכוהול, ולעתים קרובות מעורבבים עם אלכוהוליסטים אחרים.

פרטים נוספים: https://www.eliasi.co.il/productinfo.aspx?prodid=1425