מה לעשות ביום הכיף של העובדים שלך

יום כיף לעובדים הוא דרך נהדרת להתחבר עם עובדים. אתה יכול לוודא שכולם נהנים על ידי קיום מסיבת חברה או תחרות. בנוסף, יום כיף של עובדים יכול לעזור לעובדים להכיר זה את זה טוב יותר, מה שיגביר את המוטיבציה שלהם לעבוד קשה. גלה מה אתה יכול לעשות לחגיגת העובדים שלך. הנה כמה עצות שיעזרו לכם ליצור אירוע מוצלח. תהנו מהיום!

ציד נבלות עובד הוא דרך נהדרת לפגוש עמיתים לעבודה ולהכיר אותם קצת יותר טוב. הפוך טופס עם עובדה מעניינת אחת על כל עובד, ולבקש מעובדים להתאים כמו רבים משמותיהם עם העובדות בטופס. העובד שמתאים לרוב השמות זוכה בפרס. אתה צריך לקבוע מגבלת זמן כך שכולם יכולים להופיע בלוח הזמנים ולא לשבש את היום. אתה יכול גם לתכנן בוחן לעובדים שלך.

בחלל גדול, אפשר לשים שולחן פינג-פונג. תזמין את העובדים שלך לשחק אחד עם השני. אם אתה רוצה תחרות, אתה יכול לארגן טורניר קריוקי ופרסים לזוכים. כדי לשמור על האווירה מהנה ותחרותית, שקול לשכור בר קריוקי או ערב משחקים כדי להתחיל את המסיבה. העובדים יעריכו את הזמן הנוסף שהם מקבלים במהלך השבוע.

העובדים ייהנו מהפינגפונג. זה פשוט להגדיר וכולם יכולים לשחק. אתה יכול לשכור את השולחן לשבוע או חודש שלם כדי להזמין את כולם לשחק. זו תהיה דרך נהדרת לעודד את הצוות שלך. העובדים יהיו יותר נוטים לעשות כמיטב יכולתם כאשר הם יודעים הבוס שלהם מודאג על רווחתם.

רעיונות ליום כיף עבור העובדים שלך:

יש מספר פעילויות שאתה יכול לארח ביום כיף העובד שלך. חלק מהפעילויות שאתה יכול לקיים כוללות באולינג, סקייטבורד ופעילויות הנאה אחרות. עם זאת, עליך לוודא שהעובדים שלך לא להיפגע, או גרוע מכך, לקחת ימי מחלה. עובדים יכולים גם ליהנות מערב משחקים. עוד דרך זולה לבדר עובדים היא הקרנת סרטים. אם יש לך את התקציב, אתה יכול לשכור אולם קולנוע מקומי כדי להראות סרט או שניים.

שולחן פינג פונג זו דרך נהדרת לגרום לעובדים לדבר. מופע כשרונות וירטואלי יכול להיות כיף גדול, מדי! זו גם יכולה להיות דרך נהדרת להכניס אנשים לרוח המשרד. יום כיף לעובדים הוא דרך נהדרת לשפר את המורל. שולחן פינג פונג הוא דרך נהדרת לעובדים להסתבך. פעילות זו היא כיף וזולה.

שולחן פינג פונג יכול להיות דרך נהדרת ליהנות עם עובדים. בריכה ניתן לשכור על ידי מלון. אתה אפילו יכול לשכור מלון אם אתה גר בעיר גדולה. תוכל לארגן ארוחות קייטרינג ושולחן פינג פונג, והעובדים שלך יהנו מאוד. יש כל כך הרבה דרכים ליצור יום כיף לעובדים שלך.

העובדים שלך יוכלו לראות את שולחן הפינג פונג במלון גדול. אתה יכול גם לשכור חדר בעיר גדולה כמו ניו יורק. אם יש לך מזל שיש מלון בעיר שלך, אתה יכול לארח טורניר פינג פונג לעובדים להתחרות. שולחן פינג פונג יכול לא רק לבדר את העובדים שלך, אלא גם להניע אותם לעבוד קשה יותר עבור החברה שלך.

יש הרבה אפשרויות לימי כיף לעובדים. נסה מופע כשרונות וירטואלי עם העובדים שלך. זו תהיה פעילות נהדרת לבניית צוות שתגרום להם להתארס ולצחוק. אפשר אפילו לארגן שולחן פינגפונג וירטואלי. לארגן טורניר פינג פונג, אם יש לך אחד, ואז להעניק פרסים לזוכים. יש תא וידאו בחברה שלך יהיה דרך נהדרת לעסוק העובדים שלך.

למציאת יום גיבוש אקסטרים, לחצו כאן: https://ofekt.co.il/gallery/%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A9-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%92%D7%9C%D7%91%D7%95%D7%A2/