סנפלינג ופעילויות אקסטרים – מה חיוני בספורט הסנפלינג? ‏

אם אתה מעוניין לנסות כמה הפעילויות הכי מלהיבות על פני כדור הארץ, אולי כדאי לך לשקול צניחה. אף ־ על ־ פי שהרעיון נראה מרתיע, הפוגה היא דרך כיפית להתאמן טוב ולהתגבר על פחדים. במאמר זה, נסתכל איך ללכת על מפולות בבטחה. בין אם אתה מתחיל לגמרי או שיש לך קצת ניסיון, תמצא את המידע שאתה צריך כדי ליהנות מפעילות זו בבטחה.

בטיחות היא דאגה מרכזית כאשר משתתפים בצלילה או כל פעילות אקסטרים אחרת. החבל שהיה אמור לרדת יכול להיות סלחני. הציוד המשמש לצינון הוא בטוח יחסית, אך תמיד יש לעקוב אחר מספר אמצעי בטיחות חשובים כדי להימנע מתאונות או מפציעות. ראשית, בדוק את יציבות העוגן. זה יכול להיות סלע טבעי או חפץ מלאכותי. אם זה לא מרגיש יציב, להעריך את כוחו ולחפש כל סדקים או התפוררות.

צפיפות היא לא עבור לב חלש, אבל הנופים יכולים להיות עוצרי נשימה ו אדרנלין העומס הוא שני לאף אחד. קפיצת צוקים (באנגלית: Abseiling) היא סוג של קפיצת צוקים. זה לא עבור בעלי לב חלש, אבל מי מנוסה עם הספורט עשוי למצוא את זה אופציה קריירה מצוינת. למי שמעולם לא היה מפוקפק לפני, יש הרפתקאות כניסה מודרכות מאפשרות לך לצלול מצוק גבוה בקטומבה. הקבוצות קטנות ומוגבלות רק לאנשים 10.

הציוד הדרוש להפריה מופרזת משתנה, בהתאם לסוג הפעילות. מפרשיות בפעם הראשונה צריכות להתאמן בתוך הבית לפני שעוברות לצלילה בחוץ. מידת התרגול חיונית כדי להבטיח ביטחון ולהימנע מפגיעה מיותרת. אם אתה לא מטפס מלידה, תנסה קודם מכון כושר. מומלץ שתצפה במטפס מנוסה תוך כדי טיפוס, ותרגל את כישורי קשירת החבלים שלך. גם צפייה בסרטון של פעילות מפרשית מועילה.

ספורט האוניות הוא דרך מרגשת לבחון את הכושר הגופני שלך. אתה יכול ללכת מפוספס במתקנים מיוחדים או בחוץ על מדרונות טבעיים. זה לא לבעלי לב חלש, אבל דורש גישה נפשית מסוימת ורמת כושר טובה. לאבסייל יש דמיון לטיפוס על צוקים ודורש הכנה. מדריך שווייצרי בשם ז'אן שרלט-סטרטון המציא את הטכניקה והפך אותה לפעילות פנאי פופולרית.

מרכז הצומח המהיר ביותר בעולם נמצא בעיירה צ 'יטדיבי (Citdibi), השוכנת 40 ק ”מ צפונית-מערבית לעיר אנטליה ו-25 ק” מ מהכפר גייקבאיירי. בנוסף למקומות החמים ביותר, יש מספר רב של פעילויות מפרכות בעיר הבירה קזחסטן, ואתה יכול אפילו לנסות קפיצות באנג'י.

הספורט האקסטרים הטוב ביותר הם אלה שמשלבים נסיעות והרפתקאות. לדוגמה, גולשים יכולים לנסות לגלוש על סירה קטנה, באמצעות משוט בעל להב כפול. קפיצות סקי הוא עוד ספורט אקסטרים פופולרי כי הוא מסוכן, אבל הוא גדול עבור נרקומנים אדרנלין. קופצי סקי פונים קדימה ומנסים להשיג את הקפיצה הגדולה ביותר. הם אפילו יכולים לבצע טריקים עם הלוח שלהם. הריגוש הוא ללא תחרות. זו דרך כיפית לשלב את המסע שלך עם הרפתקאות.

סאם אלן, ילד בן 12 מאילם, לומד בבית הספר הבינתחומי קובהם. הוא קצת נועז והוא מצפה לחוות פעילויות אקסטרים בג'מבורי. הוא גם נרגש לנסות מזון חדש מארצות אחרות. סאם הוא עוזר מוביל סיור ונהנה לשחק כדורגל וקריקט בבית הספר, ובזמנו הפנוי הוא אוהב ללכת קליפ אן טיפוס.

סוגי ספורט אקסטרים אחרים כוללים עלייה למטוס וגלישה. לשעבר כרוך בשימוש גלשן בסגנון גלישה לרכב על גלים. ספורט המים כולל גלישה וגלישה, הכולל מערכות כבלים נגררות וסירות ממונעות. מי שרוצים להתנסות בפעילות זו, מומלץ שילבשו מאמנים. ולאלו שלא רוצים להתחייב לטיולים, קפיצת באנג 'י עשויה להיות בשבילך. פעילויות אלה יכולות להיות מסוכנות אבל הריגוש שווה את זה.

פרטים נוספים בלינק: ashdotextreme.co.il/