מה הופך מכונת קפה פילטר למיוחדת כל כך? ‏

מכונת קפה פילטר תכין כוס קפה מושלמת. שימוש במסנן להפרדת קפה טחון משובח מהנוזל. זה עושה את המשקה הנוצר טרי מתמיד. מבשלות אלה משתמשות בתרמילי פולים מעולים, שלאחר מכן עוברים את תהליך הבישול. תערובת הטחינה מועברת לאחר התהליך ונזרקת. ניתן להשתמש בהם שוב אם רוצים להכין קפה טרי.

מכונה לקפה פילטר מייצרת משקה מבושל טובה יותר מאספרסו. המים המסוננים בשטחי הקפה מורשים לפרוח. שלא כמו אספרסו, תהליך זה מאפשר לקפה לחלוט לאט יותר. כשזה קורה, לקפה יש טעם מצוין. זמן הבישול הנותר הוא בין אחת לשתי דקות. כמה מודלים אפילו מציעים שירות החזרה חינם, כך שאתה יכול לנסות מכונה בלי לסכן את הכסף שלך.

אחד היתרונות הגדולים ביותר בשימוש במכונת קפה פילטר הוא שניתן להתאים אותה לטעם האישי שלך. לרוב הדגמים יש הגדרות שונות, כך שניתן בקלות לכוון את כמות הקפה שאתה רוצה לחלוט. אפשרות טובה כוללת טיימר אוטומטי, כך שתוכל לחלוט את הכוס הראשונה שלך בבוקר. אתה יכול גם לשנות את הגדרות הבישול, וזה נוח כאשר אתה ממהר בבוקר.

אם אתה רוצה שהקפה שלך יהיה הכי טוב שהוא יכול להיות, חשוב למצוא אחד עם יחס בישול גבוה. היחס בין קפה למים חשוב מאוד לטעם הכללי. זה צריך להיות בין 60g לליטר. חצי ליטר צריך להיות חצי מכמות הקפה. ככל שיחס המשקאות גבוה יותר, כך יהיה משקה מבושל טוב יותר.

מה ההבדל בין מכונת קפה פילטר למכונת קפה רגילה?

הבדל נוסף בין מבשלת בירה למכונת קפה פילטר הוא סוג המבשלה. מכונת קפה פילטר משתמשת במסנן כדי להפריד את המים משטחי הקפה. המים במיכל הוסרו כדי לשפוך טוב יותר. התכונה הזאת נהדרת לאנשים שקשה להם עם המים. אתה יכול לבחור מכונת אספרסו שמתאימה ללחץ המים שלך.

מכונת קפה פילטר משתמשת בקפה גס יותר ומים יותר מאשר מכונת קפה מסורתית. לוקח יותר זמן לחלוט, אבל הטעם הוא הרבה יותר טוב כוס קפה מאשר אספרסו. בנוסף להיותו חזק יותר, מכונות מסננים-קפה מחזיקות גם ב-Arceluess Selector. שתי התכונות האלה חיוניות כדי להכין כוס טובה של קפה מסנן.

מכונת קפה פילטר היא סוג של מכונת אספרסו. שלא כמו מכונות אספרסו אחרות, מכונת קפה פילטר משתמשת במים מחוממים כדי לחלוט כוס קפה. זה אומר שזה דורש תהליך התבשלות ארוך, שיהיה תלוי בכמות המים שאתה מוסיף לקפה. חליטה יכולה להיות מסוננת או לא פילטר. עבור יצרני קפה מסננים, האחרון הוא הבחירה הטובה ביותר.

מכונת קפה פילטר משתמשת בטכנולוגיית סינון מוגנת שמאפשרת לה לטחון קפה גס יותר מאשר אספרסו מסורתי. המים עוברים דרך נייר הסינון דרך צינור קטן, שם הם רוויים בקפה בטחינה גסה, שאז נעשית מרוכזת יותר. כשהמים מתקררים, ניתן לשפוך את הקפה המבושל לתוך ספל או סיר.

בעוד שמכונת קפה קלאסית היא שריד משנות ה-70, מכונות קפה מודרניות עוצבו מחדש כדי להכין את כוס הקפה הכי טעימה. העיקרון הבסיסי של בישול כוס קפה הוא עדיין אותו הדבר, אבל הטכנולוגיה השתפרה. זה חייב להיות תכונת כיבוי אוטומטית אחרי 5 או 40 דקות. יתרה מזו, צריך להיות קל לטהר ולתחזק.