דברים מעולים שאפשר לעשות בטיול רייקיאוויק

אם אתה שוקל טיול לרייקיאוויק, אולי תרצה לבלות קצת בטיול יום. בעיר יש אטרקציות עליונות רבות, כולל הר הגעש בלהנוקור (Blahnukur), הפסגה הגבוהה ביותר באירופה, ולנדמנלוגאר (Landmannalaugar), אזור מעיינות חמים. אם תרצו לראות עוד, תוכלו גם להישאר ברייקיאוויק ולבקר ברבות מהאטרקציות הללו.

אם אתה מבקר באיסלנד בחורף, אולי תהיה מעוניין לראות את הזוהר הצפוני. אם תצליחו למצוא תצפית ברורה, תוכלו לראות את האורורה כמעט מכל מקום בעיר. המקומות הטובים ביותר לראות את הזוהר הצפוני הם האזורים המרוחקים ביותר של העיר, שם אין בניינים גדולים לחסום את נוף השמיים שלך. אוטובוס תיירים הוא האפשרות הטובה ביותר לצפות באורות הצפוניים בחורף.

אם יש לך זמן, תחשוב על סיור נקניקיות. נקניקיות הן המנה הלאומית הלא רשמית של איסלנד. רייקיאוויק היא ביתה של חנות הנקניקיות הידועה ביותר באיסלנד. נקודת ציון זו נפתחה בשנת 1937 ושימשה ידוענים כמו ביל קלינטון ולהקת הבי מטאל מטאליקה. אתה חייב לאכול נקניקיות כל עוד אתה שם. הם טעימים, זולים, בריאים, ודרך נהדרת בשבילך להתחיל את היום שלך.

בזמן שאתה באיסלנד, אתה יכול לקחת סיור ברחבי העיר. רוב מפעילי הסיורים מציעים סיורים מודרכים רב-יומיים שייקחו אתכם ברחבי העיר. אם אתה מעדיף להקדיש יותר זמן למראה מסוים, כדאי שתשקול סיור ארוך יותר. אפשר לראות יותר מהאטרקציות העיקריות של העיר. רייקיאוויק היא ביתם של חצי האי סנאפל, המים מלאי הקרחון של האוקיינוס האטלנטי, והנוף המדהים של הפיורדים.

מתי כדאי לעשות טיול לרייקיאוויק?

אם אתה מחפש טיול יום לאיסלנד, כדאי שתשקול בקיץ. רייקיאוויק היא חמה ושטופת שמש. יתר על כן, תהיה לך ההזדמנות ליהנות משמש חצות. שעות היום באיסלנד אורכות 20 שעות מסוף יוני ועד תחילת אוגוסט. זה הזמן הכי טוב לראות את כל הדגשים ברייקיאוויק.

אם אתם מתכננים חופשה באיסלנד, אתם צריכים לבקר ב ”זוהר הצפוני” בחודשי הקיץ. תופעה זו ידועה בשם ”אורורה בוראליס”. המילה ”אורורה” פירושה ”שחר בצפון”. השם נקרא על שם האל היווני בוריאס, הרוח הצפונית. ניתן לראות את הזוהר הצפוני כל השנה, כפי שהשם מרמז. למרות שהם לעתים קרובות מוסתרים על ידי ערפל, הם תמיד נראים לעין.

אם אתה לא יודע את הנתיבים, זה יכול להיות קשה לעקוף את העיר. זה הכי טוב לקחת סיור כדי לקבל את שכב על הקרקע ולדעת איך לנווט את העיר. למרות גודלה הקטן, הרחובות של איסלנד מצופים בבניינים צבעוניים, וסביר להניח שתראו כמה דברים נפלאים בזמן שתחקרו את הבירה. בין אם אתה מחפש אחר צהריים נינוחים בשמש או מסיבה עם חיי לילה שלא מפסיקים, העיר שווה את הזמן.

כאשר מתכנן טיול לאיסלנד, אתה צריך לשקול את תנאי מזג האוויר. למזג האוויר יכולה להיות השפעה משמעותית על מזג האוויר באיסלנד. הקיץ הוא הזמן הטוב ביותר לנסוע. החודש החם ביותר לבקר באיסלנד הוא יוני, אבל הזדמנות טובה לבקר בחורף היא גם רעיון טוב. אם אתה מחפש אפשרות זולה יותר, תנסה להזמין טיסה כמה חודשים מראש.

שני שליש מהמדינה גרה בעיר. זהו ביתה של תרבות אמנותית עשירה ששווה ביקור. זהו גם בסיס גדול לחקר האיים הדרומיים והמערביים. יש לו הרבה מה להציע, כולל אולם הקונצרטים של הרפה, הפסל של סאן וויאג'ר, וכנסיית הלגרימסקירג'ה. ישנם הרבה מקומות ואטרקציות מעניינות באיסלנד, הכל תלוי בתקציב שלך, הזמן טיסה וטוס להינות באחד מהמקומות המדהימים שקיימים בעולם.