אולי שמעתם שישראלים נהנים לעשות סנפלינג, אבל איך אפשר לעשות את זה? במדבר הנגב יש כמה מקומות לפעילות חיצונית זו. מיצפה רמון, ליד מכתש רמון, היא מקום אחד כזה. פני הצוק התלולים הופכים את סנפלינג במדבר לפעילות מצוינת עבור משפחה. המשפחה ביקרה בישראל פעמיים בעבר, ובזמן שהותם שם הם יצאו לעשר פעמים. מאז, הם כבר הלכו סנפלינג דרך מפלים, צעדו דרך מערות, ואפילו הניפו מחבל כמו טרזן. לדברי רחל גיטלמן, חווית ישראל דרך הרפתקאותיה היא הדרך הטובה ביותר להכיר אותה.

בין אם אתה פעם ראשונה או מקצוען מנוסה, ראפלינג במדבר ישראל הוא דרך מרגשת להתחבר עם המדינה. הספורט פשוט להפליא והוא מתאים לכל הרמות. בישראל נעשה שימוש נרחב בכל סוגי הספורט, כולל טיפוס הרים. סנפלינג מאפשר למטפסי סלעים לרדת מצוקים תלולים ולטפס על מסלולים חדשים. הפעילות מתאימה לטירונים ולמומחים כאחד.

סנפלינג במדבר ישראל הוא פעילות ייחודית המתאימה למשפחות ואפילו לקבוצות בני כל הגילים. האתר ממוקם ליד מרכז המבקרים של מכתש רמון ונקודת מבט ציורית. האתר הוא קל להגיע, ומדריכים הם בהישג יד לתת לך הדרכה נכונה. האתר הוא גם מאוד מוסדר, ומדריכים מנוסים להבטיח כי לכולם יש את הניסיון הטוב ביותר האפשרי.

אם אתם מעוניינים לחוות חלק מפלאי הטבע של ישראל, ראפלינג במדבר ישראל הוא דרך נהדרת ליהנות מהם. ישנם מספר מקומות לספורט, כולל ים המלח, הרי יהודה וים המלח עצמו. ניתן למצוא באזור ים המלח כמה מן הקניונים הטובים ביותר בישראל, שם ניתן למצוא מגוון רחב של חיות בר.

פרטים נוספים : https://www.adamsela.co.il/abseiling/